Croontjes.reismee.nl

Taman Anggrek

We gaan naar het beloofde winkelcentrum Taman Anggrek en de taxi wordt voorgereden. De rit daar naartoe gaat best vlot hoewel het erg druk is. We zijn er om 9:45u en kunnen via een kleine ingang naar binnen. Dat is gek denken we nog. Binnen is het og vrij donker en de winkels nog niet open. We zijn te vroeg! Maar het ziet er wel uit zoals we gehoopt hadden. Erg groot en fraai. Marmer aan alle kanten! Pepijn en ik gaan er natuurlijk vandoor want wij hebben geen zin om te sjoppen. Aan de andere kant is het Central Park en we hebben begrepen dat we daar lekker buiten kunnen zijn. Binnendoor daar naartoe kan niet dus we moeten buitenom lopen. Het is bloedjeheet maar vol goede moed gaan we verder door de gebouwenjungle. We worden telkens doorverwezen totdat er een groot rond ding opdoemt met daarop heel groot ‘ Central park’ . Teleurgesteld zien we dat het (weer) een winkelcentrum is. Het stikt ervan hier! Binnen is het ook nog erg rustig en we drinken even wat. We ontdekken al gauw dat er veel winkels zijn en Pepijn past een mooi setje van Guess. De prijs is ook fraai, ik besluit et maar even te laten hangen. Pepijn is het er niet mee eens. Maaruh, een miljoen voor een shirtje en bloesje is toch echt te veel! Gelukkig vinden we even later Funworld waar we onze tijd verdrijven tot de lunchafspraak met de dames. Intussen word ik misselijk van de spellen en laat ik Pepijn alleen verder spelen. Als we terug gaan naar Taman Anggrek zijn de meiden snel gevonden en die zijn al heel geslaagd met het sjoppen. Ook qua beudget doen ze het erg goed en het is maar goed dat wij niet bij Guess hebben gekocht. We vinden weer een pizzahut op de vierde etage waar ook een heuse ijsbaan te vinden is! Buiten is het 40 graden, en hier binnen hebben de meeste schaatsers handschoenen aan. Gekkenhuis!

Na de lunch gaan we weer apart verder en de meiden blijven hier, Pepijn en ik gaan naar funworld. Ik voel me weer wat beter en laat me weer verleiden tot een spelletje. Dat had ik beter niet kunnen doen. Pepijn krijgt ook mijn speelbudget dus die kan wel fijn verder! Om 15:30u verzamelen we weer en vindt Pepijn toch een shirt en blouse voor een veel beter prijs. De meiden zijn allemaal zeer geslaagd en het was erg gezellig! De taxi probeert een weg te vinden door het belachelijk drukke verkeer. Het is hier echt een ramp. Met horten en stoten gaan we verder en zodra ik het hotel kan zien stap ik uit, want het spugen staat me nader dan het lachen…. Charlotte loopt met me mee en we wandelen naar het hotel. De taxi is er uiteindelijk toch eerder maar goed…

Weer even opfrissen in het hotel en we eten weer bij Hummingbirds. Lekker…..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!