Croontjes.reismee.nl

Duiken deel 1

We staan vroeg op (want nog gewend aan het ritme van de boot) en om 8:30 begint de les. Marjolein moet ook mee om de theorie op te frissen. We hebben prive les en een fantastisch uitzicht. Na de nodige theorie op de computer en invullen van testen mogen we het zwembad in. Voor de lunch gaat het nog wat onwennig en is vooral het af en opdoen van de duikbril onder water een probleem! Na de lunch kakken we behoorlijk in en moeten weer verder met de theorie. Met gepaste tegenzin (ik heb toch vakantie?) gaan we weer aan de slag en later weer in het zwembad gaat het stukken beter! We frisbeeen onder water en kunnen blijven zweven in 1,5 meter diep water (de kenner weet dat dit best lastig is…). De duikbril af en opdoen is nu een makkie! Morgen gaan we de zee op, en de kinderen mogen mee. De boot ziet er op de foto al een stuk beter uit dan onze andere boot, dus dat belooft veel goeds. De duikinstructeurs zijn Duitsers dus ik verwacht dan ook duitse grundlichkeit van de boot! ‘ s Avonds eten we weer in de stad en leren dat we er gewoon naar toe kunnen lopen en tik ik dit verhaal. Morgen gaan we al om 7:45u op pad, dus vroeg uit de veren en de onderwaterwereld ontdekken!

Edwin

Hi henk, bali is een goed idee. De rest van het eiland is nl leuker dan kuta. Tips
1. Ubud is erg leuk
2. Dreambeach is leuk strand
3. Waterpaleis is leuk.
Lovina is minder leuk - veel toeristen, boten parade om dolfijnen te kijken.

Geniet ervan!

Henk Crone

Dag Ed, Mee eens. We gaan voor Ubud een paar dagen, en dan zien we wel verder.
Dank voor je tip!