Croontjes.reismee.nl

Laatste dag Bali

Gisteren avond hebben we bij een Japanner gegeten. Entertainment en lekker eten. Heel goed dus. Charlotte is uitgenodigd om met een vriendin mee te gaan om te gaan snorkelen en dat vinden we okee. ‘ s Morgens wel om 7:15u op. Da’s tuurlijk wel lastig voor Char, want ze slaapt graag uit. Gelukkig helpt mama haar een handje. Wij regelen intussen een slaapplaats op de Gili Islands (Gili Air) voor de volgende 4 nachten, en nog even een boor daar naar toe. Daar zullen we waarschijnlijk geen internet hebben dus voorlopig kan dit het laatste zijn.

We wurmen fabienne achter haar e-reader vandaan en pepijn weg van het biljart. Vandaag gaan wij naar het strand en surfen nog even. Maar vooral genieten we van het mooie weer en de hoge golven! Zie de foto’s. Pepijn bouwt een mooi zandkasteel en ‘s middags gaan we met ons allen en het gezin waarmee char op pad was echte net geboren zeeschildpadjes te water laten. Dat is wel een unieke gebeurtenis. Daarna gaan we nog allemaal samen uit eten bij de italiaan waar we eerder al goed aten. Een goede dag dus op Bali en nu gaan we ons klaarmaken voor de bootreis morgen!