Croontjes.reismee.nl

Surfen in Bali!

Weer lekker geslapen hier en hier worden we eigenlijk voor het eerst niet wakker van de moskee ‘s morgens om 5 uur. Eerst maar even de vlucht geregeld van Yogyakarta naar Jakarta voor als we straks terug naar huis moeten. En de wayang poppen naar het postkantoor gebracht en onderweg moet ik de dames van me losrukken met mijn trouwring. Dat werkt.

Dan eindelijk surfen! We krijgen eerst een video te zien en dan naar het water! Char heeft er eerst helemaal geen zin in maar staat al rap op de plank! Pa en ma hebben er meer moeite mee! En dan is het toch verrassend hoe hoog en krachtig de golven zijn als je in het water ligt. Na anderhalf uur zijn we er klaar mee maar kennen allemaal de basis van het surfen! Op een ander eiland of gewoon in scheveningen gaan we wel weer verder oefenen.

De Buuf

Nou klinkt heerlijk buren! Hier is het zeer regenachtig en fris voor de tijd van het jaar dus jullie missen niets. Huis staat er nog, in goede orde. De fiets trouwens ook ;). De meeuwen zijn overactief en gillen ons iedere ochtend uit onze slaap. Donderdag zat er een babymeeuw in de tuin. Hij wilde - ondanks aandringen van onze kant - echt niet ergens anders gaan zitten (bijvoorbeeld bij jullie, uit het oog.....). De dierenambulance is hem komen ophalen, Bengel baalde. Veel plezier! Jaloers!!!!!