Croontjes.reismee.nl

Kuta beach ontdekken

‘s avonds 12 juli gaan we uit eten en even shoppen. Hier heel veel winkels en Marjolein is wel eens aan wat nieuws toe. Lekker buiten eten en dan weer naar bed. Surflessen zijn nog niet geregeld. We hebben wel jullie reacties gelezen op ons verhaal en dat vinden we erg leuk!

Vandaag (13 juli) doen we niet veel. Marjolein en de kinderen blijven bij het zwembad. Ik ga even alleen op pad om de omgeving te verkennen en surflessen te vinden. Het strand is niet ver weg en onderweg val je over de kraampjes die spullen verkopen. Ik zie zelfs ‘Beats by dr dre headphones’ en vraag wat ze kosten. € 24,-. Da’s wel erg weinig en het wordt voor me uitgepakt. De verkoper houdt stug vol dat het de echte zijn maar ik weet wel beter en vertel hem dat ook. Dat vind ie niet leuk, dus snel weer verder. Het strand is merkwaardig uitgestorven. Er is niets te doen. Dat is gek dus ik wandel via de boulevard verder naar links en ontdek Discovery Shopping mall. Groot en ze hebben hier alles! Nog wat verder via de boulevard en weer terug via de drukke winkelstraat. Daar vind ik Thomas, onze nieuwe Aweng. Surflessen geregeld en morgen gaan we op pad! Later vind ik nog een italiaan die volgens zijn uithangbord echt italiaans eten maakt en ‘s avonds eten we daar prima! Terug in het hotel proberen we een slaapplek op de Togean of Gili islands te regelen door te bellen en te mailen. De Togean’s zijn erg lastig te vinden….

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!