Croontjes.reismee.nl

YogYakarta deel 2

Het nieuwe hotel is erg goed. Maar na de eerste wandeling in de stad bleek Pepijn's rugzak kwijt te zijn. In het vorige hotel was hij al zijn slippers kwijt geraakt. Nu een hele rugzak! En hij wist toch zeker dat hij de rugzak in zijn kamer had gezet, achter het bed. Dju, wie pikt er nu de kleinste en minst waardevolle maar emotioneel meest waardevolle want aap zit er in. Tot overmaat van ramp laat ik mijn macbook vallen. Een flinke deuk en lastig opladen is het trieste resultaat.
Maar Pepijn vroeg aan mij: ' Pap, wat vind je erger: je zoon die zijn liefste knuffel kwijt is of een deuk in je computer?' . Toen wist ik wel weer wat belangrijker is..... Toch wel een snugger ventje!

Gisteren zijn we door broeder Bambang meegenomen naar een huwelijk voor totaal onbekenden van ons, als een hartelijk welkom bedoelt. Daarna zouden we nog mee gaan naar het feest maar dat werd te laat voor pep en char. Het hele uur in de kerk was al lastig en het leek alsof de broeder de weg kwijt was dus maar weer naar het hotel. En tot onze grote verbazing was pepijn's rugzak weer terecht! Hij had hem in een identieke kamer naast die van hem neergezet. Poehee....

Nu maar eens lekker gaan slapen!

Reacties

Reacties

Annelies Guit

Ik merk dat reizen afzien is, zeker voor Fabiënne, zijn er nou helemaal geen pilletjes die helpen? En Pepijn blij, hadden jullie al een schone onderbroek voor hem gekocht? Groeten van mama/oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!