Croontjes.reismee.nl

Reis naar Jakarta

De reis naar Jakarta ging voorspoedig. Met de tram vanuit huis naar het station. Met de trein naar Brussel. Vanaf Rotterdam tot aan Mechelen hebben we gestaan in de trein vanwege drukte (!). Maar vliegen van Brussel naar Doha ging goed. Veel film gekeken en de reis was zo voorbij. ' s Nachts landden we in Doha, Qatar. Erg warm buiten maar binnen was het weer koel. Mooi nieuwe hal met stilteruimtes en redelijke stoelen om toch even te kunnen slapen. Sommige beter dan anderen! Na 8 uur konden we weer verder naar Jakarta. Dat ging ook reuze soepel. ‘s Nachts met een taxibusje naar het appartement en op zondag lekker bij het zwembad gehangen. Je merkte wel dat iedereen nog aan het bijkomen was van de reis. Fabiënne en Pa zijn even de straat op gelopen in Jakarta om 5 dingen te halen die in NL makkelijk te vinden zijn, slechts 1 product bleek te vinden. De smog dreef hen terug naar het hotel. De stadsjungle vonden we geen success…

Morgen naar Pangandaran, lekker in de zee!